El grup del Màster en Periodisme de Viatges Pecats i Capitals apareix en un dels principals diaris serbis
18.07.2017 Divulgació  -  Redefinir el concepte de pecat i encobrir la seva aparent connotació negativa. Això és el que està aconseguint el grup Pecats i Capitals, de la sisena edició del Màster en Periodisme de Viatges, que la setmana passada va aterrar a Belgrad amb el ferm propòsit de no passar desapercebuts. I ho estan aconseguint. Aquesta setmana van ser entrevistats per Novosti, un dels diaris serbis de més tirada, que es va voler fer ressò de l'original proposta viatgera dels estudiants del Màster.

Compost per Sara Fernàndez, Lorena Guerrero, Jacqueline Neitzel, Maria Pau Maldonado, Beatriz Oller, Patricio Reis i Pablo Villacampa, l'equip està treballant en la creació de la primera guia de viatges que té com a leitmotiv els set pecats capitals. A través de la mandra, l'enveja, la gola, la ira, la luxúria, l'avarícia i la supèrbia, els alumnes s'han proposat recórrer Belgrad -el destí que els va tocar en sort- per donar-li una transgressora volta de rosca a l'experiència viatgera. El grup està fent un seguiment dels seus avenços a través del seu bloc, de la pàgina de Facebook, del seu perfil d'Instagram i del seu canal de YouTube. El resultat final del seu treball, i el dels altres equips, es coneixerà a mitjans de novembre, quan es clausurarà el Màster amb la presentació dels projectes.

Pecats i Capitals i els altres quatre grups d'aquesta promoció del Màster en la seva modalitat presencial -De trip a trip, Canvi de Rutes, Via Babel i Més món, per favor- estan viatjant aquest estiu a les seves destinacions amb una beca de viatge que està inclosa en el preu de la matrícula. A més de Belgrad, les destinacions d'aquest any han estat Fes, Cracòvia, Bucarest i Atenes. Les inscripcions per a la setena edició, que començarà al febrer de 2018, ja estan obertes. En el següent enllaç pots trobar tota la informació sobre com apuntar-:

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona