Presentació llibre
IMG_LibroJL 30.04.2018 Divulgació  -  Presentació del llibre “Aprendre en les organitzacions de l’era digital”, per José Luís Muñoz i Jesús Martínez.
El proper dimarts 8 de maig, a les 18:45h, tindrà lloc la presentació del llibre “Aprendre en les organitzacions de l’era digital”, escrit per José Luís Muñoz i Jesús Martínez (Editorial UOC).
L’acte contarà amb un debat sobre “La formació a la IV Revolució Industrial: desaprendre per a reaprendre” i tindrà la participació de:
- Àngel Cortadelles (Director de Serveis del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya).
- Dolors Reig  (Psicòloga i experta en Social Media, “El Caparazón”).
- Joaquín Gairín (Degà de la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona).
- Javier Martínez Aldanondo (Expert en Gestió del Coneixement, “Catenaria”).
- Lluís Pastor (Director de l’eLearn Center de la Universitat Oberta de Catalunya).

El debat estarà moderat per Xavier Mas (Director de la Col·lecció OuterEDU) i es celebrarà al “Centre d’Estudis Jurídics i de Formació Especialitzada” (CEJFE) de Barcelona (Carrer d’Ausiàs Marc, 40).
L’assistència a l’acte no requereix d’inscripció prèvia i és gratuïta.
Com arribar?
- Metro: L1 Urquinaona / L2 Tetuan.
- Rodalies RENFE: estacions “Arc de Triomf” o “Pl. Catalunya”.Invitació a l’acte en els arxius adjunts.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona