Consolidació Maria del Mar Durán
IMG_MMAR 19.03.2018 Convocatories i Concursos  -  Maria del Mar Durant Bellonch consolida la seva trajectòria docent i investigadora a la UAB, en el marc del grup EDO.
El passat dia 15 de març la Dra. Duran va defensar la seva trajectòria docent i investigadora al Departament de Pedagogia Aplicada davant d’un tribunal conformat per Joaquín Gairín (Dept. Pedagogia Aplicada, UAB), Maria Paz Sandín (U. de Barcelona) i Josefina Sala (Dept. Pedagogia Sistemàtica i Social, UAB), obtenint d’aquesta manera la condició de professora agregada permanent a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Maria del Mar Duran és Llicenciada en Filosofia i Lletres i Doctora en Pedagogia per la UAB. Professora del Departament de Pedagogia Aplicada des de 1995. Està especialitzada en formació per a la constitució i gestió de grups i equips de treball en contextos educatius. Investiga sobre les dinàmiques dels grups i de les organitzacions empresarials, de l’administració pública, de diferents nivells del sistema educatiu i universitàries, centrant-se en temes de lideratge, de gestió del coneixement i de gènere. Ha publicat els resultats de la recerca duta a terme tant en llibres d’editorials de reconegut prestigi, com en revistes d’impacte nacional i internacional.

Per a més informació sobre el seu perfil investigador consulti el següent enllaç: http://recerca.uab.es:8705/scientific-research-Univ-Autonoma-Barcelona-Europe?id=21d4bb1b1a9b6efd&idioma=ca&tipo=activ

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona