Consolidació Diego Castro
IMG_Diego 05.03.2018 Convocatories i Concursos  -  Diego Castro Ceacero consolida la seva trajectòria docent i investigadora a la UAB, en el marc del grup EDO.
El passat dia 1 de març el Dr. Castro va defensar la seva trajectòria docent i investigadora al Departament de Pedagogia Aplicada davant d’un tribunal conformat per Joaquín Gairín (Dept. Pedagogia Aplicada, UAB), Isabel Cantón (U. De León) i Joan Pagés (Dept. de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials, UAB), obtenint d’aquesta manera la condició de professorat agregat permanent a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Diego Castro és Diplomat en Educació Social i Llicenciat en Pedagogia. Màster en Direcció de Recursos Humans i Doctor en Ciències de l’Educació. Professor del Departament de Pedagogia Aplicada de la Universitat Autònoma de Barcelona des de 1998. Està especialitzat en l’àmbit de la direcció i gestió d’institucions educatives, essent una de les seves línies de treball prioritàries la gestió i el govern universitari i els seus processos d’innovació i millora. És, a més, assessor i formador de diferents universitats i centres a Espanya i Amèrica Llatina.

Per a més informació sobre el seu perfil investigador consulti el següent enllaç: http://recerca.uab.es:8705/scientific-research-Univ-Autonoma-Barcelona-Europe?id=d3ec74cab404e32e&idioma=ca&tipo=activ

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona