Jornada 'La situació de la geografia en altres ŕmbits universitaris i noves experičncies en la formulació de plans de estudi'
Jornada_SCG 10.05.2018 Innovació docent  -  Convocada per la Societat Catalana de Geografia de conjunt amb l'Asociación de Geógrafos Españoles, tindrà lloc a la Sala Nicolau d’Olwer de l'Institut d'Estudis Catalans, carrer del Carme 47 de Barcelona, el dimecres 6 de juny en sessions de matí i tarda. Hi participaran, entre d'altres, els professors del Departament de Geografia Antoni DuràAsunción Blanco i Montserrat Pallarès

MATÍ

9.15h: Presentació de la jornada a càrrec dels presidents de l’AGE i de la SCG.

9.30h: «Els estudis de Geografia als Estats Units», Montserrat Pallarès (UAB).

10.10h: «Una experiència concreta d'Estats Units», Benito Zaragozí (URV).

10.40h: «El cas de França», Asunción Blanco (UAB).

11.10h: Col·loqui.

11.25-11.45h: Descans

11.45h: Taula participativa «Noves experiències en la formulació de plans de estudi», Antoni Durà (UAB), Onofre Rullan (UIB), Oscar Saladié (URV), Ana Camarasa (UV), Mari Cruz Porcal (UPV) i Rubén Lois (USC).

13.45-14.15h: Col·loqui.

TARDA

16h:. «La situació de la Geografia al Regne Unit», Jesús Granados (UG).

16.40h: «El cas dels Països Baixos», Ernest Ruíz (UB).

17.30h: «La situació llatinoamericana: Brasil», Míriam Zaar (UB-Geocrítica).

18.10h: «La situació a Àustria i a l’àrea germànica», Alexis Sancho Reinoso (U. Viena).

18.50-19.15h: Col·loqui i conclusions.

La jornada es dirigeix especialment als responsables de departaments i ensenyaments de Geografia d’universitats i escoles universitàries.

Inscripcions:
Secretaria de la AGE: info@age-geografia.es.
Secretaria SCG: Blanca Betriu, bbetriu@iec.cat, tel. 93 552 91 04.

Allotjament:
En cas de necessitat de pernoctació es recomana reservar plaça a la Residència d’ Investigadors del Consejo Superior de Investigaciones Científicas, c. Hospital 64, tel. 934438610 // mail: investigadors@resa.es.

Es preveu esmorzar conjunt en algun dels restaurants populars de la zona.

Es donaran certificats d’assistència.

Anar a Notícies

2018 Universitat Autònoma de Barcelona