Javier de Ońa i David Camps comparteixen les seves experičncies en la Fundació DKV Integralia
02.11.2017 El departament  -  La comunicació, el màrqueting i les relacions públiques com a eines per a la inclusió laboral

El passat dimarts 31 d’octubre va tenir lloc a l’Aula Magna de la Facultat la xerrada “Jo decideixo treballar: La integració laboral de les capacitats diverses” a càrrec de Javier de Oña i David Camps. Tots dos van compartir les seves experiències com a Sotsdirector i Director d’Operacions i Director de Marketing i Comunicació, respectivament, de la Fundació DKV Integralia. L’acte va comptar també amb la participació de Ramon Guardia, president de Valores y Marketing i professor del Màster en Direcció de Relacions Públiques i Agències de Comunicació de la UAB.

La Fundació DKV Integralia és una organització sense ànim de lucre que té com a missió promoure la inserció social i la inclusió laboral de les persones amb diversitat funcional, així com millorar la seva formació professional. La seva activitat principal és un call center que es gestiona de manera sostenible i competitiva i que dóna la possibilitat de treballar en un entorn professional inclusiu.

De Oña va compartir la seva experiència personal com a un dels primers treballadors de l’organització, després d’haver patit un accident que el va obligar a “aprendre a viure de nou”. Va destacar que, entre d’altres, aquesta necessitat de superar obstacles és un dels principals actius que fa que les persones amb diversitat funcional siguin molt eficients en el seu lloc de treball.  Seguidament David Camps va detallar les diferents estratègies de comunicació que té la Fundació. En aquest sentit es va indicar que l’objectiu no només és comunicar per aconseguir el seu propi èxit, sinó també per complir la seva missió social de promoure i afavorir la inclusió dels treballadors amb discapacitat en altres empreses.

En acabar, els assistents van poder participar en un torn de preguntes on es van plantejar qüestions relatives a la importància de la conversació directa amb els clients, quina és la relació d’Integralia amb els mitjans de comunicació i quines són les seves competidores.

L'acte es va organitzar en el marc de l'assignatura Comunicació de les Organitzacions, de tercer curs del Grau en Publicitat i Relacions Públiques, que imparteix la professora del Departament Ana Ullod.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a