Ana Ullod ens parla sobre les tècniques de màrqueting en supermercats al Diari d’Andorra
Màrqueting als supermercats 20.03.2017 El departament  -  La professora del Departament destaca la importància de la col·locació dels articles

Ana Ullod, professora del Departament, ha estat entrevistada pel Diari d’Andorra, junt amb altres experts, per parlar sobre les diverses estratègies que les grans superfícies fan servir per aconseguir més vendes.

La professora destaca el valor de la distribució del supermercat per orientar els clients i fer-los fixar la seva atenció sobre certs articles. En aquest sentit també assenyala l’ús que les botigues fan del fil musical per estimular el moviment dels compradors: “entre setmana interessarà que l’usuari passi més temps a la botiga, perquè compri més, i per tant una música lenta hi ajudarà. El cap de setmana, quan hi ha més gent, els convé que hi hagi més circulació i, per tant, serà més adient un ritme més ràpid al fil musical”.

Ullod assenyala el pes cada vegada major dels productes de marca blanca i també la importància del màrqueting de guerrilla per fer que la compra sigui una experiència. Segons la professora “es tracta que la compra no sigui avorrida i que hi hagi un efecte crida”.

Per últim, indica que aquestes tècniques són importants pels supermercats per aconseguir fidelitzar els clients.
 
Article complet

 
Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Edifici I. Campus de la UAB. 08193 Bellaterra - Spain - N41º29.952' - E2º06.277'
+34 93 581 15 88 / 30 29
d.com.audiovisual@uab.cat
 

 

 

2024 Universitat Autònoma de Barcelona