El Grau d'Arqueologia ha estat acreditat amb excel·lència !
01.07.2014 Estudiar  -  AQU Catalunya ha tramès els informes provisionals de l’acreditació estatal dels graus de la facultat de Lletres i el Grau d'Arqueologia ha estat acreditat amb excel·lència !

AQU Catalunya ha tramès els informes provisionals de l’acreditació dels graus de la facultat que van ser avaluats el proppassat mes de novembre (Antropologia Social i Cultural, Arqueologia, Estudis Anglesos, Estudis Clàssics, Estudis de Llengua i Literatura Catalanes, Estudis de Llengua i Literatura Espanyoles, Filosofia, Geografia i Ordenació del Territori, Història, Història de l’Art, Musicologia) que han estat acreditats, dos dels quals amb excel·lència, Arqueologia i Antropologia Social i Cultural.

Llegir la noticia sencera aqui !

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona