DIAP:Blog Doctorat Arqueologia Prehisṭrica
16.11.2010 Seminaris  -  Doctotat Interuniversitari en Arqueologia Prehistòrica
Desprès d’una llarga experiència del doctorat en Arqueologia Prehistòrica de manera independent amb un nombre molt important de tesis realitzades, la Universitat Autònoma de Barcelona i la Universidad de Cantabria han unit forces per plantejar un innovador, original i potent doctorat Interuniversitari en Arqueologia Prehistòrica que inicia la seva activitat aquest curs 2014-15.

Aquest nou programa es el fruit d’una col·laboració entre el professorat de les dues universitats en temes de recerca i docència a la que s’hi ha d’afegir la col·laboració científica amb els investigadors/es de la Institució Milà i Fontanals del CSIC de Barcelona.

La nostra intenció es crear una via on tots i totes podem comunicar-nos els novetats, curiositats o qualsevol notícia que s’esdevingui.

També animem a tothom que comenti les seves inquietuds, problemas que esdevinguin d’aquest doctorat.

Anar a Notícies

2017 Universitat Autònoma de Barcelona