Jornada: La perspectiva de gènere en filosofia
Perspectiva de Género en la Filosofía 09.02.2018 Divulgació  -  Jornada: La perspectiva de gènere en la filosofia
El 1 de març, celebrarem la Jornada del curs 2017/2018, que estarà dedicada a “La perspectiva de gènere en filosofia”. Debatran sobre la conveniència d’aquesta perspectiva els membres del nostre Departament, professores i professors que abordaran la qüestió des de les seves àrees de recerca: història de la filosofia, ontologia, ètica, història i filosofia de la ciència, etc. Com a cloenda hi haurà una taula rodona protagonitzada per estudiants que comentaran l’obra pionera del feminisme Vindicació dels drets de la dona, de Mary Wollstonecraft.

Obertes a tothom, les sessions tindran lloc a la Facultat de Ciències de l’Educació, sala de graus.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies