Professora del Departament, Pilar Dellunde ha obtingut un RecerCaixa
Recer Caixa 01.02.2018 Divulgació  -  La professora del Departament de Filosofia de la UAB, Pilar Dellunde Clavé, ha obtingut un RecerCaixa pel  projecte d’investigació AppPhil: Filosofia aplicada al disseny basat en valors d’apps per a les xarxes socials.
La professora del Departament de Filosofia de la UAB, Pilar Dellunde Clavé, ha obtingut un RecerCaixa pel  projecte d’investigació AppPhil. Filosofia aplicada al disseny basat en valors d’apps per a les xarxes socials. En el projecte col·laboren també els professors del Departament David Casacuberta, Angel Puyol i Jordi Vallverdú.

Es tracta d’uns ajuts que ofereix l’Obra Social “la Caixa” i l’ACUP pels millors projectes liderats per investigadors de centres de recerca i universitats de Catalunya. El projecte  està liderat conjuntament amb Nardinde Osman, de l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Artifical – CSIC, iha estat reconegut per desenvolupar una nova tecnologia per a xarxes socials que incorpora en el seu procés una reflexió filosòfica i ètica.

Així mateix, ha estat premiada perquè el seu projecte no només aporta una nova metodologia basada en els valors ètics en la tecnologia, sinó que la seva recerca també estarà oberta al públic perquè les comunitats puguin participar en el seu desenvolupament. En aquest sentit, les dues principals comunitats que hi col·laboraran i que acabaran sent cocreadores del projecte són l’Associació de Famílies Monoparentals de Catalunya i la xarxa de voluntaris de la Fundació Autònoma Solidària.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies