VII Congrés Internacional Iberoamericà de la Sociedad de Filosofía Medieval
09.06.2016 Divulgació  -  VII Congrés Internacional Iberoamericà de la Sociedad de Filosofía Medieval a la UAB

La Facultat de Filosofia i Lletres de la UAB acollirà els dies 14, 15 i 16 de novembre de 2016 el VII Congrés Internacional Iberoamericà organitzat pel Departament de Filosofia, el Departament de Ciències de l’Antiguitat i de l’Edat Mitjana i per la Sociedad de Filosofía Medieval (SOFIME) en commemoració del setè centenari de Ramón Llull (†1315/16). El tema general del congrés, que porta per títol De Relatione, és el concepte de relatio en les seves diferents vessants en la filosofia medieval, encara que també s’acceptaran comunicacions sobre Ramon Llull.

El congrés comptarà amb les ponències dels professors Hans Daiber (Frankfurt a.M.), Alexander Fidora (Barcelona), Ruedi Imbach (Fribourg/Paris), John Marenbon (Cambridge), José Antônio de CR de Souza (Goiâna/Brasil) i de la professora María Jesús Soto Bruna (Pamplona). Un cop finalitzat el VII Congrés Internacional Iberoamericà de la SOFIME tindrà lloc el Congrés de Clausura de l’Any Llull, organitzat per l’Aula Lul·liana a Barcelona (16-18 de novembre).

El termini per presentar les comunicacions ja està obert i es tancarà el 15 de juliol. Les persones interessades poden enviar un resum de 150 paraules (20+10 minuts) a l’adreça electrònica del comitè organitzador, juntament amb les dades personals: viicongresosofime@gmail.com

Més informació:https://viicongresosofime.wordpress.com/

Anar a Notícies