Atorgat un Ajut Producte de l’Agaur a un projecte col.laboratiu CNM - UAB
20.10.2015 Divulgació  -
El projecte “Self-powered Electrochromic Skin Patches (SEAMLESS)” dels Drs. Javier del Campo (CNM-CSIC) i Gonzalo Guirado (UAB-Departament de Química) ha estat guardonat amb un dels ajuts Producte.

Aquests ajuts, atorgats en el marc de la convocatòria d'Indústria del Coneixement Llavor-Producte 2017, estan destinats a l’obtenció de prototipus i a la valorització i transferència dels resultats d’investigació generada per equips de recerca de Catalunya.

L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar una tecnologia no invasiva per la mesura d'alguns metabòlits en suor. Els dispositius seran dissenyats de tal manera que podran funcionar autònomament i sense necessitat d'electròniques addicionals, i oferint una lectura semiquantitativa a temps real.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies