Química Interactiva
IMG_QInteractiva2018 01.02.2018 Divulgació  -

El Departament de Química de la UAB amb el suport de l’Institut de Ciències de l’Educació organitza entre el 29 de Gener i el 16 de Febrer de 2018 la setena edició de les Jornades de Química Interactiva. Gràcies a aquesta iniciativa, 750 estudiants de segon de batxillerat de 44 instituts d’arreu de Catalunya podran ser químics per un dia.

Una trentena de professors del Departament de Química, de manera voluntària, s’encarreguen de portar a terme les activitats d’aquestes jornades. Aquestes activitats inclouen la visita a l’exposició “Gràcies a la Química”, on es pot observar que darrera dels objectes que trobem a una casa hi ha molta química (acer, plàstic, tefló, etc.), una pràctica de química virtual a la sala d’informàtica de la Facultat de Ciències i diversos experiments als laboratoris docents del Departament de Química, que inclouen la síntesi d’un material polimèric o de nanopartícules d’or, entre d’altres.

Per a més informació sobre l'activitat podeu consultar la web de les jornades:
Web: [http://www.uab.cat/web/divulgacio/quimica-interactiva-1345646714038.html]

Anar a Notícies