Mateu Riera presenta el llibre "El monacat de la MediterrÓnia occidental" a Palma
Presentaciˇ llibre Mateu Riera 04.06.2018 Divulgaciˇ  -  Durant l'acte es van recordar els seus dos grans mestres, Miquel Barceló i Alberto López Mullor.

La presentació del llibre del Dr. Mateu Riera "El monacat de la Mediterrània occidental. El monestir de Cabrera (Balears, segles V-VIII)" a Palma de Mallorca ha comptat amb la presència de membres de l'Ajuntament de Palma i de les institucions col·laboradores de la publicació.

Així, durant l'acte hi ha intervingut José Hila Vargas (Segon tinent de Batle i regidor de l'Àrea de Model de Ciutat, Urbanisme i Habitatge Digne), Robert Baró Cabrera (Cap del Departament d'Arqueologia i Arts Cristianes de la Facultat Antoni Gaudí), Joan Gómez Pallarès (Director de l'Institut Català d'Arqueologia Clàssica i Catedràtic de la Universitat Autònoma de Barcelona) i Mateu Riera Rullán (Professor associat de la Universitat Autònoma de Barcelona i professor de la Facultat Antoni Gaudí).

Tant Joan Gómez Pallarès, com Robert Baró i Mateu Riera han recordat en diferents moments Miquel Barceló i Alberto López Mullor, que havien estat respectivament catedràtic i professor del Departament. La presentació s’ha dut a terme el 29 de maig a Can Balaguer de Palma de Mallorca a les 6 de la tarda i ha aplegat una cinquantena de persones.

Anar a NotÝcies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a