Els investigadors predoctorals orgnitzen una jornada informativa de beques pre i post doctorals
Notícia I després què? 29.05.2018 Estudiar  -  Una trentena d'estudiants s'han interessat pel mon de la investigació

Els doctorands del Departament de Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana han organitzat el divendres dia 25 de maig una xerrada informativa sobre les principals ajudes pre i post doctorals a què es pot optar actualment amb el títol "I després, què?".

L’esdeveniment ha estat dirigit als estudiants amb inquietuds per informar-se i conèixer millor el mon de la recerca. La jornada s'ha dividit en dues parts: una primera en què els doctorands han explicat les ajudes que reben per fer la seva investigació: Maria Fernández i Marina Fernández han explicat les FI; Ignacio Díaz les beques de La Caixa; Laia Caterineu les FPI; Sandra Tárraga, Núria Pacheco i Maria Mateu les FPU; Isaac Lampurlanés ha parlat del seu contracte amb finançament específic d'un Erc; i Ariadna M. Guimerà, Marc Mendoza i Chiristian Nuñez han explicat altres tipus d'ajudes parcials, com les beques de col·laboració.

Durant la segona part, tres investigadors postdoctorals, César Sierra, Eulàlia Vernet i Ulisse Cecini, han explicat la seva experiència després del doctorat.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a