La Universidad de Málaga homenatja el professor Alberto Prieto
Alberto Prieto Universidad de Málaga 22.05.2018 La recerca  -  El catedràtic emèrit d'Història Antiga és natural de Màlaga i deixeble d'un dels quatre fundadors d'aquesta universitat.

L'àrea d'Història Antiga del departament de Ciències Històriques de la Universidad de Málaga ha volgut homenatjar el professor Alberto Prieto, juntament amb la professora de la Universidad de Salamanca, Ma. José Hidalgo, per "haver obert línies d'investigació en àmbits tan crucials com la història social i econòmica, de gènere, de les ideologies lligades al poder i del cinema referit a l'Antiguitat, a través del seu treball i del dels seus deixebles."

Per aquest motiu i perquè ambdós professors són nascuts a Màlaga, la Universidada ha organitzat un retrobament amb altres companys de professió.

L'acte és el següent:

El re-encuentro
Participan:
- Ma. José Hidalgo de la Vega, Catedrática Emérita de Historia Antigua de la Universidad de Salamanca.
- Alberto Prieto Arciniega, Catedrático Emérito de Historia Antigua de la Universidad de Autónoma de Barcelona
- Clelia Martínez Maza, Catedrática de Historia Antigua de la UMA, Vicedecana de Investigación de la Facultad de Filosofía y Letras Fernando
- Wulff Alonso, Catedrático de Historia Antigua de la UMA.

Data: 25 de Maig de 2018
Hora: 19.30h
Lloc: Sociedad Económica de Amigos del País

Organitza: Área de Historia Antigua, Departamento de Ciencias Históricas UMA