Alexander Fidora, elegit membre de l’Academia Europaea
06.09.2017 El departament  -  El professor ICREA al Departament ha estat seleccionat enguany per a la secció d’Estudis de Filosofia, Teologia i Religió d’aquesta institució, que promou l’excel·lència de coneixement en recerca i docència al continent europeu.

L’Academia Europaea (AE) és una veritable organització multicultural i multidisciplinària d’abast paneuropeu. Aplega més de 3500 membres de més de quaranta països, que són elegits entre els acadèmics més distingits seguint un rigorós procés de selecció. En formen part 16 premis Nobel i tres guanyadors de la prestigiosa Medalla Fields.

Alexander Fidora ha estat un dels dos únics membres seleccionats enguany per a la secció d’Estudis de Filosofia, Teologia i Religió de l’AE, des d'on col·laborarà estretament amb el Barcelona Knowledge Hub, filial de la institució a la Mediterrània, amb seu a l’Institut d’Estudis Catalans. Amb la seva incorporació a la institució, el professor Fidora deixa, després de tres anys, el càrrec de president de la secció de Ciències Socials i Humanitats de la Young Academy of Europe (YAE), la branca jove de l’AE.

El passat mes de juliol Alexander Fidora va ser elegit també vicepresident de la Société Internationale pour l’Étude de la Philosophie Médiévale, la societat més prestigiosa en el camp de la filosofia medieval, amb un miler de membres.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a