Curs EDUCAR EN LES ARTS I A TRAVÉS DE LES ARTS
Curs Educar en les Arts i a través de les Arts 29.01.2018 Formació  -  EDUCAR EN LES ARTS I A TRAVÉS DE LES ARTS: PROJECTES INTERDISCIPLINARIS I INCLUSIUS

La porfessora de Didàctica de les Arts Visuals i Plàstiques del Departament, Mar Morón mar.moron@uab.cat, juntament amb l'Esther Fuertes esther.fuertes@mnac.cat, Tècnica del Departament d'Educació del Museu Nacional d'Art de Catalunya imparteixen el curs Educar en les Arts i a través de les Arts: Projectes interdisciplinaris i inclusius.

Aquest curs de formació va dirigit a mestres interessats en explorar el potencial de l’art com a eina educativa, d’innovació i inclusió.
Pretén fer una immersió en el llenguatge de les Arts Visuals per  comprendre'l i ser capaç d’expressar-se amb ell.  També, vol proporcionar estratègies per a dissenyar projectes artístics interdisciplinars, transdisciplinars i inclusius per als nens i nenes d'Educació Infantil i Educació Primària.

L'Art ens aporta un ser i un estar diferent, col·loca la diversitat, la llibertat i la creació com a eixos centrals de la vida.

El curs te una durada de 20 hores i les sessions es realitzaran entre el març i l'abril del 2018.

Més informació: http://www.uab.cat/web/formacio/professorat/Educar-arts-projectes-interdiscip-1345740202335.html

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de