Conferčncies d'Arno i André Stern
26.07.2017 Formació  -  Les conferències "Els records i la memoria" d'Ando Stern i "Els nens, guardians del nostre potencial" d'André Stern, realitzades el passat 27 de gener al CaixaForum, disponibles a la xarxa.
El passat 27 de gener, al CaixaForum la professora de la Unitat d'Arts Plàstiques del nostre departament i directora de La Capsa de Colors, la Gemma López, va organitzar, amb la col·laboració de l'Elsa i el Nando Peretti Fundation dues conferències:

Els Records i la Memòria, realitzada per Arno Stern, pedagog i investigador francés

Els nens, guardians del nostre potencial, realitzada per André Stern, músic i fill d'Arno Stern

Es pot seguir els enllaços per veure les conferències. Per més informació, teniu els següents enlaços:

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Didŕctica de l'Expressió Musical, Plŕstica i Corporal

Facultat de Ciències de l'Educació
Plaça del Coneixement