Màster de Recerca: Educació Física, Artística i Psicomotriu
Màster Universitari de Recerca en Educació 01.05.2017 El departament  -  El curs 2017-2018, es realitza la sisena edició del Màster Universitari de Recerca en Educació (MURE).

Aquest Màster és fruit de la fusió dels diferents màsters de recerca de la Facultat i on el Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal hi ofereix l'especialitat: Art, cos i moviment.
L'especialitat s'adreça a persones que estiguin interessades en continuar la seva formació en l'àmbit de la Recerca en Educació Física i Esports, Educació Artística i Visual i Educació Psicomotriu en el context escolar i extraescolar.

Us convidem a visitar la pàg web http://grupsderecerca.uab.cat/masterrecercaeducacio/content/especialitat-6-art-cos-i-moviment

Tríptic català
Tríptic castellà

Persona de contacte:
Dra. Lurdes Martínez
master.recerca.educacio.expressio@uab.cat

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a
Paraula clau

Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal