Heron Gordilho imparteix docència en el Màster en Dret Animal i Societat
Docència Heron Gordilho 01.02.2018  -  Els propers 7 i 8 de febrer, el professor Dr. Heron Gordilho, de la Universidade Federal da Bahia, impartirà docència en el marc del Màster en Dret Animal i Societat.
Els propers 7 i 8 de febrer, el professor Dr. Heron Gordilho, de la Universidade Federal da Bahia, impartirà docència en el marc del Màster en Dret Animal i Societat. La ponència, que tindrà lloc a l'Aula 1 de la Facultat de Dret, començarà a les 15.30 h.

Heron Gordilho és reconegut com un dels grans promotors dels drets dels grans simis. Una de les seves grans fites en l'àmbit professional ha estat l'obtenció del Habeas Corpus per a la ximpanzé, Suica, al zoològic de Salvador Bahía.

El Doctor Gordilho és també fiscal en Dret Ambiental a Brasil, coordinador del Nucli Interdisciplinar de Pesquisa e extenso em Direito Ambiental e Direito Animal (NIPEDA), fundador de l'Instituto Abolicionista Animal i editor de la primera revista de Dret Animal a Amèrica Llatina, la Revista Brasileira de Direito Animal. També ha publicat diversos llibres i articles especialitzats en el camp tant del dret animal com ambiental.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a