Premiat un llibre sobre dret civil on participen Judith Solé i M.C. Gete-Alonso
Premiat un llibre sobre dret civil on participen Judith Solé i M.C. Gete-Alonso 10.07.2017  -  La Fundació Congrés de Cultura Catalana atorga el Premi Miquel Casals Colldecarrera a llibres destacats de l'àmbit del dret privat. Judith Solé i María del Carmen Gete-Alonso, professores de la UAB, han participat en l'obra guardonada enguany, que tracta sobre el Codi Civil català.
L'obra Codi Civil de Catalunya, jurisprudència sistematitzada (Tirant lo Blanch), en què han participat les professores Judith Solé com a coordinadora i María del Carmen Gete-Alonso com a coautora, ha estat guardonada amb el XIIè Premi Miquel Casals Colldecarrera, que atorga la Fundació Congrés de Cultura Catalana a treballs de recerca en l'àmbit del dret privat. Gete-Alonso i Solé són totes dues professores del Departament de Dret Privat de la UAB.

El jurat ha decidit atorgar aquesta distinció a l'obra per "la seva capacitat divulgadora del dret privat de Catalunya, atès que el posa a l'abast de tots els operadors jurídics: advocats, jutges, notaris, etc., gràcies a la relació que conté de les normes del Codi Civil de Catalunya i la jurisprudència més rellevant dels tribunals sobre les mateixes, mitjançant la tria acurada d'aquelles més essencials". El premi va ser lliurat en un acte que va tenir lloc a la seu de l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona.

A més de Solé i Gete-Alonso, el llibre recull textos dels professors Esteve Bosch, Pedro del Pozo i Cristina Villó (Universitat Rovira i Virgili), de la magistrada degana dels Jutjats unipersonals de Barcelona, Mercedes Caso, de la magistrada de l'Audiència Provincial de Barcelona Dolors Viñas i de l'advocat i doctor en dret Francisco M. Echevarría.

Anar a Notícies

Arxiu de notícies

Des de
Fins a