A A A Contrast +/- Castellano   English
La UAB encapçala el rànquing d'universitats de 'El Mundo'
09.05.2012 Formació  -  Els graus de la UAB han destacat a l'enquesta anual del diari El Mundo i han aconseguit, globalment, la millor puntuació d'Espanya (empatats amb els de la Universidad Complutense de Madrid).

Concretament, sis graus de la UAB han estat considerats com els millos d'arreu de l'Estat a la seva categoria. Ha estat el cas dels graus de Biotecnologia, Educació Infantil, Educació Primària, Física, Llengua i Literatura Espanyoles i Publicitat i Relacions Públiques. Nou graus han quedat situats en segona posició, quatre graus han assolit la tercera posició, un ha quedat quart i tres han quedat cinquens.

En total, 23 graus de la UAB s'han situat entre els cinc primers llocs de les seves llistes, els mateixos que la Universidad Complutense de Madrid, encapçalant així el rànquing d'enguany. El rànquing recull informació sobre cinquanta carreres, de les quals, la UAB ofereix 39.

El Mundo realitza tots els anys un ampli estudi sobre les titulacions de grau que s'ofereixen a les universitats d'arreu d'Espanya. Es basen en dades proporcionades per les pròpies universitats a més de qüestionaris a professors i altres indicadors objectius.

Criteris de selecció
Rànquing d'universitats
Rànquing de graus
Anar a Notícies