A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
VI Dia de les Ciències Ambientals
29.09.2017 La Facultat  -  El Dia de les Ciències Ambientals comença a formar ja part de la tradició anual de la Facultat de Ciències i dels estudis de Ciències Ambientals.
Aquest acte és una trobada entre professors, estudiants, investigadors i tots aquells qui volem posar de manifest i reforçar la importància estratègica de les Ciències Ambientals a la UAB i a Catalunya.

Aquest curs, coincidint amb el 25è aniversari dels Estudis de les Ciències Ambientals al Campus de la UAB, aquesta jornada es el tret de sortida per a la celebració d’aquest esdeveniment, de manera que s’hi ha inclòs un petit Acte Inaugural del 25è aniversari! Esperem que sigui estimulant i participativa, especialment pels estudiants del Grau de CCAA i de la Doble titulació CCAA+Geologia!

10:00-10:45. Recepció i benvinguda
A càrrec de: Equip de Coordinació de CCAA, Degà de la Facultat de Ciències Dr. Antoni Méndez, i Vicerector de Transferència i Projectes Estratègics Dr. Javier Lafuente

Acte Inaugural del 25è aniversari dels Estudis de les Ciències Ambientals a la UAB
Dr. Josep Enric Llebot, Departament de Física

10:45-11:45. Pausa-cafè i esmorzar
Lloc: Davant l’Auditori del CRM, Facultat de Ciències

10:45-11:45. Fira-presentació d’entitats: l’esfera de les CCAA a la UAB
Entitats convidades: Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals (ICTA), Col·legi d’Ambientòlegs de Catalunya (COAMB), Ambient Crític, Oficina de Medi Ambient de la UAB
Lloc: Davant l’Auditori del CRM, Facultat de Ciències

11:45-12:15. Xerrada: Turisme i medi ambient, una relació contradictòria
Dr. Francesc Romagosa, Departament de Geografia

12:15-13:15. Taula Rodona: Dr. Francesc Romagosa (Dept de Geografia), Dr. Carles Barriocanal Lozano (Investigador ICTA-UAB), Anna Esteve (llicenciada en CCAA-UAB, Direcció General de Qualitat Ambiental i Canvi Climàtic, Gencat), Xavier Cazorla (llicenciat en CCAA-UAB, director de l'empresa Elements - Muntanyes d'Idees)

13:15 -15:30 Ecodinar al campus
Lloc: Gespa-Campus – Ciències i Biociències
Organitzat pels estudiants de 4rt curs de Ciències Ambientals, i de 4rt-5è curs de CCAA+Geologia. Menú apte per a vegetarians //Menú 5€ //
Us agrairíem que portéssiu els vostres coberts i plats de casa per tal d'estalviar impactes

Per a més informació, podeu consultar el cartell i programa de l'esdeveniment aquí.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a