A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
La UAB s'adhereix al Pacte Nacional pel Referèndum
27.09.2017  -  El Consell de Govern de la UAB ha aprovat, a instància d’un membre d’aquest Consell, l’adhesió de la Universitat Autònoma de Barcelona al Pacte Nacional pel Referèndum.
El Pacte Nacional pel Referèndum és una campanya d'adhesions per recollir el suport d'institucions, entitats, electes i particulars, de dins i de fora de Catalunya, per a la celebració d'un referèndum sobre el futur polític de Catalunya.

A proposta del Parlament de Catalunya, i amb l’impuls del Govern de Catalunya, el dia 23 de desembre de 2016 es constituí el Pacte Nacional pel Referèndum, que aplega milers d’entitats socials, culturals i polítiques, amb el propòsit d’impulsar un pacte entre els governs de l’Estat i de la Generalitat que permeti la celebració d’un Referèndum eficaç i vinculant, perquè la ciutadania catalana pugui votar sobre el seu futur polític com a nació.

Podeu consultar el Manifest d’adhesió al Pacte Nacional pel Referèndum.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a