A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Concurs per a escollir el cartell de la FMUAB 2017
15.06.2017  -  Ampliat fins el 24 de setembre el termini per a presentar les propostes de cartell de la FMUAB2017, que tindrà lloc el 9 de novembre. El concurs s’adreça a tot el personal, als estudiants i als alumni de la UAB.
La FMUAB, que aquest any serà el 9 de novembre, tindrà per lema: “La salut mental, visible i sense estigmes a la UAB”, tal com ha anunciat la vicerectora d’Alumnat i Ocupabilitat, Sara Moreno.

S’ha obert el termini per a escollir la imatge que millor representi l’essència de la FMUAB, una festa inclusiva, participativa i no sexista. El concurs s’adreça a tot el personal de la UAB, als estudiants matriculats en qualsevol centre de la UAB, o centre adscrit, en el curs vigent, i a aquells qui siguin alumni. Cada participant pot presentar fins a dues propostes, ja sigui de manera col·lectiva o individual i haurà d’enviar els arxius a info.participacio@uab.cat, indicant en el correu el nom, cognoms, NIU i telèfon de contacte.

El termini de presentació finalitzarà el 24 de setembre de 2017.

Un cop tancat el termini per rebre les propostes, la Unitat de Dinamització Comunitària les publicarà al web i a les xarxes socials per sotmetre-les a votació popular. Les tres propostes finalistes escollides seran valorades pel jurat, que estarà format per personal i estudiants de la UAB que col·laboren en l’organització de la festa major.

La resolució es farà pública a través del web i el premi es lliurarà el mateix dia de la festa major, el 9 de novembre. La proposta guanyadora obtindrà un premi de 300 euros i la imatge del cartell s’inclourà en tota la difusió i documentació de l’edició de la FM2017.

Més informació:

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 14 67
Enviar correu