A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Llengües, punt clau del teu Erasmus Pràctiques
03.04.2017 General  -

Si per fer les teves pràctiques curriculars a l’estranger et prepares amb un curs de llengua, pots demanar un ajut i recuperar part de la teva inversió.  Període de presentació de sol·licituds obert fins al 28 d’abril.

La UAB obre una convocatòria d’ajut lingüístic per als estudiants que fan pràctiques curriculars a l’estranger (Erasmus+ o altres programes) i que prèviament han fet un curs per aprendre una llengua estrangera o millorar-ne el nivell.

Els estudiants becats tindran un ajut de fins al 50 % de l’import del curs de llengües que hagin cursat en una de les entitats recollides a la convocatòria Mobint o en centres de llengües d’universitats europees, prenent com a preu de referència els preus dels cursos del Servei de Llengües.

Ja és obert el primer període de la convocatòria, que finalitzarà el 28 d’abril. Trobareu més informació sobre la convocatòria al cercador de beques i ajuts.

Podeu trobar més informació sobre aquestes convocatòries al cercador de beques i ajuts de la UAB.

El Servei de Llengües es posa a la vostra disposició per a qualsevol dubte o qüestió relacionada amb aquestes convocatòries.

Ajuts per a l'aprenentatge de llengües per a estudiants que fan pràctiques curriculars a l'estranger.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a