A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Activitats de Mentoratge Acadèmic
19.07.2016 Estudiar  -  El programa de Mentoratge Acadèmic va adreçat fonamentalment a estudiants de 3r o 4rt curs de la titulació i que hagin superat l'assignatura amb què vulguin col·laborar.

El programa de Mentoratge Acadèmic té com a objectiu contribuir a la formació de l’estudiant i contribuir a la millora del rendiment dels alumnes a les classes pràctiques. La principal tasca que s’encarregarà a l’estudiant serà donar suport al professor en el lloc de realització de les pràctiques. És per això que l'estudiant ha d'haver superat el seu 3r curs de grau i l'assignatura en la que vol col·laborar. Per aquesta col·laboració, l’alumne podrà reconeixer 3 crèdits.

El període per poder sol·licitar el programa de Mentoratge Acadèmic estarà obert des del 27 de juliol fins el 22 de setembre.

Caldrà passar per la Gestió Acadèmica de la Facultat de Ciències i omplir-ne una sol·licitud.

Oferta Activitats de Mentoratge Acadèmic 17-18
Formulari de Sol·licitud a les Activitats de Mentoratge Acadèmic 17-18
Informació Programa de Mentoratge Acadèmic
Informe Final Activitats de Mentoratge Acadèmic