A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies Agenda
Acte de Sant Albert 2017
27.10.2017 Estudiar  -

Amb motiu de la celebració de Sant Albert, patró de les Facultats de Ciències i de Biociències, tindrà lloc el dimecres 15 de novembre de 2017, a les 12 hores a la Sala d'Actes de l'Edifici C.

La conferencia “El sistema immunitari, un amic sempre fiable” a càrrec de la Dra. Dolores Jaraquemada Pérez de Guzmán, catedràtica del Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia.

Com cada any i per tal de facilitar l'assistència a l'acte, se suspendran les classes des de les 12 fins a les 14 hores, excepte les classes de laboratori, els exàmens i aquelles activitats que siguin compartides per més d’una titulació a la mateixa hora i que siguin de difícil  suspensió o reprogramació

Acte de Sant Albert 2017

Anar a Notícies
Arxiu de notícies