A A A Contrast +/- Castellano   English
Campanya solidària dels estudiants de la Vall d'Hebron
12.12.2017 Facultat de Medicina  -

Els Estudiants de Medicina estan organitzant una campanya de Promoció de la Donació els dies 12, 13 i 14 de desembre en el Banc de Sang i Teixits.

Per motivar la participació han creat un concurs entres diferents grup (cursos de Medicina, Infermeria, Fisioteràpia i personal de l'hospital).

Els estudiants us conviden a participar i donar vida a l'arbre.
Hi haurà un arbre a les instal.lacions del Banc de Sang i Teixits durants aquests dies on podreu penjar una bola de Nadal amb un missatge del vostre color (blau per al personal de l'Hospital). A més de demostrar que entre tots donem vida a l'arbre de Nadal entrareu en un sorteig d'una smartbox i una panera.

Comitè Organitzatiu de la Campanya de Promoció a la Donació al Banc de Sang i Teixits de la Vall d'Hebron.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a