A A A Contrast +/- Castellano   English
La UAB, primera universitat de l’Estat en l’àmbit de la Medicina
14.11.2017  -  La Universitat Autònoma de Barcelona ocupa la posició 78 del món i és la primera de l’Estat en l’àmbit de la Medicina segons el rànquing Times Higher Education Subject Rankings 2018

Times Higher Education ha fet públics els resultats del rànquing per àmbits Times Higher Education Subject Rankings 2018 en els àmbits de la Medicina (“clínica, preclínica i salut”), on la UAB ocupa la posició 78 mundial i primera estatal; i de les Ciències de la Vida, on la UAB està entre les 200 millors del món i és la segona de l’Estat, per darrere de la UB.

El rànquing, que en l’edició general publicada el darrer més de setembre va situar la UAB en la posició 147 del món, destaca la qualitat de la recerca de la UAB, mesurada a partir de l’impacte dels articles científics, amb 89,5 punts sobre 100.

Per a l’avaluació global, el rànquing utilitza 13 indicadors de rendiment calibrats per oferir comparacions equilibrades i comprensibles. El Times Higher Education World University Rankings és una de les classificacions mundials més prestigioses. Les dades són recollides, analitzades i verificades pel proveïdor global de dades SCOPUS d'Elsevier.

Més informació:

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a
Paraula clau
Si tens algun dubte sobre una notícia o desitges més informació
+ 34 93 581 19 02
Enviar correu