A A A Contrast +/- Castellano   English
Cursos de formació
10.10.2017 Facultat de Medicina  -
Mendeley Institucional
Gestor de referències bibliogràfiques i xarxa social acadèmica que permet importar referències, organitzar-les, compartir-les amb altres usuaris i incloure-les com a citació en els treballs.
  • Biblioteca de Medicina-Bellaterra: dilluns 16 d'octubre, de 12 a 14 h. Inscripció
  • Biblioteca Hospital Universitari Germans Trias i Pujol: dimarts 24 d'octubre, de 14 a 16 h. Inscripció

Scopus
Base de dades multidisciplinar de l’editorial Elsevier que permet fer cerques temàtiques, conèixer diversos índexs de qualitat de les revistes, les cites rebudes d’un article , l’índex H dels autors i la generació d’informes de producció científica dels investigadors.
  • Biblioteca Hospital Universitari Germans Trias i Pujol: dimecres 25 d'octubre, de 14 a 16 h. Inscripció
  • Biblioteca de Medicina - Bellaterra: dilluns 30 d'octubre, de 12 a 14 h. Inscripció

Web of Science (WoS)
Base de dades multidisciplinar que, entre molts altres indicadors, permet conèixer el Factor d’Impacte de revistes, les cites rebudes d’un article, l’índex H dels autors i la creació de gràfiques amb l’anàlisi de la producció científica dels investigadors.
  •     Biblioteca de Medicina - Bellaterra: dimecres 25 d'octubre, de 16 a 18 h. Inscripció
  •     Biblioteca Josep Laporte: dilluns 30 d'octubre, de 16.30 a 18 h. Inscripció

Consulteu tota la oferta formativa de les Biblioteques UAB a la pàgina de Formació.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a