A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
Totes les universitats donen suport a la comissió de mediació, diàleg i conciliació
05.10.2017  -  El 4 d'octubre, entitats de la societat civil catalana, amb la participació de la UAB i la UB, van constituir una Comissió Independent per a la mediació, el diàleg i la conciliació. Ara, totes les universitats catalanes han donat suport a aquesta iniciativa.
Totes les universitats catalanes donem suport a la iniciativa de creació d'una comissió independent de mediació, diàleg i conciliació promoguda pel Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i altres entitats de la societat civil.

Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Politècnica de Catalunya, Universitat Pompeu Fabra, Universitat de Lleida, Universitat de Girona, Universitat Rovira i Virgili, Universitat Ramon Llull, Universitat Oberta de Catalunya, Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya, Universitat Internacional de Catalunya, Universitat Abat Oliba CEU
Es proposa la creació d’una comissió de mediació i conciliació

Anar a Notícies
Arxiu de notícies