A A A Contrast +/- Castellano   English
La UAB acull les Proves d'Accés a la Universitat de setembre
Estudiants 28.07.2017  -  La UAB acollirà enguany sis tribunals de la selectivitat de setembre que estaran situats a la Facultat de Medicina i a l'aulari central. Les Proves d'Accés a la Universitat (PAU) es desenvoluparan entre el 5 i el 7 de setembre i els resultats es coneixeran a partir del 18 de setembre.
Del 5 al 7 de setembre, tindran lloc les proves d'accés a la universitat a la Facultat de Medicina i a l'aulari central. La Universitat acollirà sis tribunals.

El primer dia, el 5 de setembre, els alumnes comprovaran les seves dades a les 8,30 h i, mitja hora més tard, començaran les proves amb l'examen de llengua castellana i literatura. Continuaran, a les 11 h, amb l'examen de llengua catalana i literatura i, a partir de les 14 h hi haurà proves de matèries de la fase específica fins a les 17,30 h. Els dies 6 i 7 de setembre, les proves continuaran duent-se a terme entre les 9 i les 17,30 h. Concretament, el dia 6, tindran lloc les proves d'història, història de la filosofia i llengua estrangera.

Els resultats es podran consultar a partir del 18 de setembre. La pàgina web de la Generalitat de Catalunya ofereix una àmplia informació sobre tràmits, horaris, exemples d’exàmens, dates, etc. D'altra banda, per tal de conèixer la situació de les facultats i quins són els mitjans de transport disponibles per arribar-hi podeu consultar la pàgina de Mobilitat i Transports de la UAB.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a