A A A Contrast +/- Castellano   English
La UAB rep els nous estudiants i posa en marxa el procés de matrícula
Matrícula 11.07.2017  -  Aquest juliol, comença el procés de matrícula dels estudiants de nou accés amb la incorporació dels alumnes que accedeixen en primera opció als graus de la UAB. Tota  la informació es troba al web de matrícula de la UAB.
El 24 de juliol, es coneixerà la segona assignació de places, i la matrícula de la segona assignació tindrà lloc del 25 al 27 de juliol. A l'apartat de matrícula del web de la UAB es pot consultar el dia i hora específics de cada grau.

L'apartat facilita informació general sobre el procés: la documentació necessària tant per formalitzar la matrícula com per sol·licitar a una beca, els horaris de les sessions informatives i de la pròpia matrícula, i les modalitats de pagament.

Cal tenir en compte que la matrícula és presencial. En el cas que l'estudiant no pugui venir a matricular-se, ha d'autoritzar per escrit una altra persona perquè ho faci en el seu nom. Pel que fa al pagament, es realitza per domiciliació bancària; al web, hi ha disponible un simulador de matrícula per calcular l'import a pagar en total o desglossat en terminis.

El web inclou també un apartat de preguntes freqüents i facilita les dades de contacte de les gestions acadèmiques de cada centre per poder fer consultes relacionades amb la matrícula.

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de
Fins a