A A A Contrast +/- Castellano   English
Notícies
1ª Edició Màster Oficial de Fisioteràpia Aplicada a l’Esport i la Activitat Física
05.06.2017 Facultat de Medicina  -

La UAB i la Fundació Escola Doctor Robert presenten la primera Edició del Màster Oficial de Fisioteràpia aplicada a l’Esport i l’Activitat Física. La durada és d’un curs acadèmic (60 crèdits) i consta de classes de teòrico-pràctiques, pràctiques externes en centres esportius, centres hospitalaris i classes en aula de dissecció. Aquest màster compta amb la col·laboració i suport de la Secretaria General de l’ Esport de la Generalitat de Catalunya.

L’ increment de les activitats esportives professionals i amateurs han creat una demanda en el mercat laboral de Fisioterapeutes experts en  aquesta  àrea. L’especialització, recerca i investigació son reptes que es precisen per avançar dins del camp de la fisioteràpia esportiva i de l’activitat física tant pel nombre de persones que practiquen esport com per les repercussions que en la salut que pot provocar. Ampliar els coneixements des dels diferents  camps d’actuació de la fisioteràpia  vinculada a l’esport,  és un dels objectius d’aquest màster i és per això que es compta amb un ampli quadre de professors de diferents disciplines per facilitar a l’estudiant un apropament  i aprofundiment en els diferents camps on es pot actuar.

Per més informació s’adjunta el díptic.

Per qualsevol consulta enviar e-mail a: eu.drobert@uab.cat

Anar a Notícies
Arxiu de notícies
Des de