Viu a la UAB

Jornada informativa sobre les xarxes de formació innovadora

L'Oficina de Projectes Internacionals de la UAB, en col·laboració amb el Parc de Recerca UAB, organitza el proper 16 de novembre a les 10:30h una jornada informativa sobre la convocatòria Marie S. Curie - Innovative Training Networks.

02/11/2017

La jornada anirà a càrrec de la tècnica de l’Oficina de Projectes Internacionals de la UAB, Queralt González. També hi participarà Jordi Malapeira, project manager de la ITN SELECTA, coordinada pel Dr. Jordi Sort del Departament de Física de la UAB.

L’objectiu de la jornada, dirigida a investigadors i empreses, és donar tots els detalls sobre la convocatòria Innovative Training Networks (ITN) de les accions Marie S. Curie. Aquesta  convocatòria té l’objectiu de formar, per mitjà d'una xarxa internacional de centres públics i privats, una nova generació d'investigadors creatius i innovadors, capaços de transformar els coneixements i les idees en productes i serveis per a benefici econòmic i social de la Unió Europea.

Aquesta modalitat permet la contractació de joves investigadors en l'etapa inicial de la seva carrera. Existeixen tres subtipus d’ITN:
  • ETN, European Training Networks: xarxes que permetin fer formació d'investigadors predocs en un consorci mínim de 3 institucions de tres països diferents. Si bé els consorcis habitualment tenen entre 6 i 10 socis i compten sempre amb la participació d'institucions no-acadèmiques (empreses, ONGs, hospitals etc).
  • EID, European Industrial Doctorate: xarxes de com a mínim dos socis (un empresarial i un acadèmic) que fan un programa de formació predoctoral durant el qual els investigadors faran una estada mínima del 50% del seu temps a l'empresa.
  • EJD, European Joint Doctorates: es tracta de l'antiga convocatòria de Erasmus Mundus de Doctorat. En aquest cas la xarxa haurà d'oferir un programa de doctorat conjunt.
L’acte tindrà lloc, a partir de les 10:30h, a la Sala Polivalent de l’Edifici Eureka del Parc de Recerca UAB.

Més Informació Formulari d'inscripció