Error: manca enllaç de capçalera a la plana

Nou seminari d'estratègies de transferència i innovació en l'àmbit universitari

pruab_seminari
El curs té l’objectiu d’oferir eines als participants per potenciar la millora de la planificació estratègica i la gestió de la transferència tecnològica i l’emprenedoria. La formació tindrà lloc del 23 al 27 de novembre.

18/09/2015

El Parc de Recerca UAB ha posat en marxa un programa formatiu en estratègies de transferència i innovació lligades al sistema universitari. L’objectiu d’aquest seminari, que tindrà lloc del 23 al 27 de novembre a l’Edifici Eureka, és la transmissió de nous coneixements, capacitats i eines als participants per a la millora de la planificació estratègica i la gestió de la transferència tecnològica, l'emprenedoria i la vinculació de la universitat amb l'entorn.
 
El programa es desenvoluparà mitjançant la presentació de diferents models de gestió i planificació universitària de la transferència de tecnologia i el foment dels projectes amb la indústria. Això permetrà als participants la implementació de noves polítiques i estratègies en les seves universitats respectives per a la millora de la transferència tecnològica. El curs va dirigit a rectors i membres de govern universitaris, degans de facultats, directors d’àrees i responsables de la planificació estratègica de la universitat en l'àmbit de la transferència i el desenvolupament institucional.

El programa
L'estructura del programa es desenvolupa al voltant de 5 mòduls teòrics, i diferents visites a centres de la UAB i altres institucions del seu entorn. Cada mòdul comptarà amb la participació d'un ponent relacionat amb el món acadèmic i un altre de perfil tècnic. Les visites es dividiran entre les generals programades pel programa i algunes específiques per a cada participant. A més, durant la setmana es realitzarà un sopar entre participants, ponents i diferents personalitats de la Universitat Autònoma de Barcelona per fomentar la interacció i l'establiment de relacions entre tots els stakeholders del programa.

Informa't aquí sobre el programa.