Els rectors de l'A4U debaten sobre el futur de la universitat
24.02.2012 Institucional  -  El proper 5 de març, a les 19 h, els rectors de l'Aliança 4 Universitats (A4U) participaran al debat 'Cap a una nova universitat'. L'acte tindrà lloc al CosmoCaixa (c. Isaac Newton, 26. Barcelona) i serà moderat pel periodista Iñaki Gabilondo.

L'acte comptarà amb la participació d'Ana Ripoll, rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona; José M. Sanz, rector de la Universidad Autónoma de Madrid; Daniel Peña, rector de la Universitat Carlos III de Madrid; i Josep Joan Moreso, rector de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona.

Aquest debat s'emmarca dins dels "Diàlegs Barcelona-Madrid" i ja es va realitzar una primera edició a Madrid el 24 de novembre de l'any passat.

L'Aliança 4 Universitats és una associació estratègica que creada el 2008 amb un compromís comú per a l'impuls de la investigació científica d'alta qualitat i excel·lència en l'ensenyament. Entre els objectius hi ha millorar la mobilitat internacional d'estudiants, investigadors i acadèmics, així com l'establiment d'associacions de col·laboració en la investigació en tot el món i millorar el perfil internacional de cadascuna d'elles.

Aliança 4 Universitats
 Convertir a PDF