El programa MAHEVA porta 13 estudiants asiàtics a la UAB
MAHEVA 23.02.2012 Formació  -  La UAB va rebre, el 21 de febrer passat, tretze estudiants que realitzen una estada a la Universitat a través del programa MAHEVA, que connecta universitats d'Àsia i Europa.

Aquest curs, aquest programa porta per primer cop estudiants de doctorat (cinc), de grau (un) i de màster (set) a la UAB. Els seus àmbits d'estudi i de recerca són les ciències i les ciències econòmiques. Van arribar a començaments d'aquest curs i es quedaran durant 10 mesos, en el cas dels alumnes de grau i màster, o 18 mesos en el cas dels estudiants de doctorat.

El programa MAHEVA (un Erasmus Mundus Acció 2) s'adreça a estudiants de Tailàndia, Cambodja, Laos, Vietnam, Indonèsia, Malàisia, Filipines, Índia, Sri Lanka i Mongòlia i els dóna l'oportunitat de fer estades a Europa. A més de la UAB, hi ha vuit universitats europees més implicades al programa: les universitats franceses Montpellier 2 (coordinadora del projecte) i Pierre et Marie Curie, la Universidad de Granada, la Universitat Catòlica de Lovaina (Bèlgica) i les universitats d'Uppsala (Suècia), Pavia (Itàlia), Varsòvia (Polònia) i Turku (Finlàndia).

Aquest programa vol aprofundir en les relacions entre les universitats europees i asiàtiques en els camps acadèmics de l'educació, la política, la cultura, l'economia, la ciència i la tecnologia. Pretén també donar difusió a Àsia a l'experiència de l'Espai Europeu d'Educació Superior amb l'objectiu d'incentivar la col·laboració i l'intercanvi entre les universitats asiàtiques.

MAHEVA
 Convertir a PDF