Arxiu de notícies

Gran participació a 'UAB Reptes' per resoldre reptes socials al Campus

135 estudiants van participar, el passat 22 de novembre, en aquest taller d’innovació disruptiva dinamitzat per Xavier Verdaguer i el seu equip d’Imagine Creativity Center. L’objectiu era generar idees innovadores basades en els Objectius de Desenvolupament Sostenible i d’aplicació a la pròpia UAB.

Conferència sobre “Treballar i realitzar pràctiques a la UE”

A càrrec dels ambaixadors EPSO d’enguany, vol apropar les oportunitats professionals en institucions de la Unió Europea a l’alumnat de la UAB. Tindrà lloc dijous, 14 de desembre, a les 13.00 a la Sala d’Actes de les Facultats d’Economia i Empresa i de Ciències Polítiques i Sociologia.

L'últim en tendències digitals, en un taller a l'espai UAB-Emprèn

El Programa de Generació d'Idees UAB-Emprèn porta al Campus Carles Gómara, gerent d’Innovació Empresarial i Coordinador d’Estratègia de Mobilitat d’ACCIÓ (Generalitat de Catalunya), per parlar sobre tendències digitals. Serà el proper 13 de desembre, dimecres, a partir de les 13.00.

NEXUS, ara més atractiu i funcional en tots els dispositius

L’aplicació web del Servei d’Ocupabilitat de la UAB estrena look&feel amb un disseny responsiu per a una usabilitat òptima, també en telèfons intel·ligents i tauletes. La principal novetat és una pàgina d’inici amb el resum de les gestions en curs i suggeriments personalitzats d’ofertes, entre d’altres funcionalitats.

Nou curs virtual sobre generació d'idees i emprenedoria social

Publicades al Campus Virtual de la UAB cinc píndoles audiovisuals formatives que combinen l’explicació d’experts amb elements gràfics de suport. S'hi tracten temes com el talent i la creativitat, el design thinking, el lideratge i la gestió compartida de projectes o com treballar una idea.