Error: manca enllaç de capçalera a la plana

Presentació de la nova edició del programa Engega!

Arrenca el Programa Engega!
El proper 25 de gener de 2018, el Parc de Recerca UAB organitza una sessió informativa sobre la nova edició del programa Engega!, una proposta formativa per a projectes del sector de l'eficiència energètica. Durant la sessió els principals patrocinadors del programa, la Fundació Repsol i InnoEnergy, també presentaran les seves propostes d'incubació i acceleració empresarial.

12/12/2017

El Parc de Recerca UAB, la Fundació Repsol i InnoEnergy comparteixen l’interès per promocionar l’emprenedoria de caràcter tecnològic i innovador amb projectes relacionats amb la gestió eficient de l’energia. Per aquesta raó, organitzen conjuntament el programa Engega!, una iniciativa que ja arriba a la tercera edició i que té l’objectiu d’ajudar als participants a trobar noves aplicacions a les seves tecnologies per al sector de l'eficiència energètica i les tecnologies netes.

Per tal de donar tots els detalls de la nova edició, el proper 25 de gener a les 12:30h tindrà lloc una sessió informativa a l’edifici Eureka del Parc de Recerca UAB, adreçada a emprenedors i empreses del sector. Anirà a càrrec de Júlia Palma, cap de l’Àrea d’Emprenedoria del Parc de Recerca UAB.

També intervindrà a la jornada, Natalia Álvarez, coordinadora de projectes de la Fundació Repsol, que explicarà els objectius del Fons d’Emprenedors, una iniciativa que pretén potenciar la innovació i el desenvolupament de projectes en el camp de l'eficiència energètica mitjançant un procés d'incubació empresarial.

Per altra banda, Judit Cruxent, Business Creation Manager a InnoEnergy, parlarà dels requisits per participar al Cleantech Camp que, igual que el Fons d’Emprenedors de Fundació Repsol, pretén fomentar la innovació i l'impacte econòmic i social en aquestes àrees. El seu objectiu és trobar solucions amb un alt potencial d'impacte i els donen suport a la transferència tecnològica al mercat.

Es requereix inscripció prèvia per assistir a la jornada informativa.