Homenatge als 40 anys de l'agència de publicitat MMLB
13.04.2011 Centres docents  -  El divendres 15 d'abril a les 17h, la Facultat de Ciències de la Comunicació retrà homenatge a aquesta mítica agència, amb la col·laboració d'un dels fundadors, Marçal Moliné, que oferirà la conferència "Per què la creativitat és tan segura?".

L'any 1971, quatre dels grans publicistes del moment, Marçal Moliné, Miguel Montfort, Joaquin Lorente i Eddy Brosten, van fundar l'agència de publicitat MMLB. MMLB va revolucionar el concepte d'agència que es tenia fins aquell moment, i és considerada l'avantguarda d'una nova gestió de la creativitat publicirtària. Aquesta agència també va ser coneguda pel seu manifest dirigit als anunciants, publicistes i mitjans del país; un manifest que era tota una declaració de principis. El punt número 1, per exemple, reivindicava que "l'activitat publicitària d'agència és un exercici professional i no un negoci de compravenda de mitjans".

En el context del XIV Cicle de conferències de Publicitat que es celebren del 12 al 15 d'abril a la Facultat de Comunicació, es durà a terme aquest homenatge en el qual hi col·laborarà Marçal Moliner, creatiu, escriptor, consultor i un dels fundadors de MMLB.

Aquest acte a més, coincideix amb el 40 aniversari de la fundació de la Facultat de Ciències de la Comunicació, facultat pionera d'aquests estudis a Catalunya. Així, en l'acte també hi participaran una representació d'antics alumnes de Publicitat i Relacions Públiques que han passat durant aquests anys per la facultat.

Facultat de Ciències de la Comunicació
 Convertir a PDF
Anar a Notícies
Si tens algun dubte sobre una nota de premsa o desitges més informació