A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Facebook Twitter
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Facultat de CiŔncies  Mobilitat i intercanvi  Uab exchange programme (p.propi) out
 Curs 2018-19
Curs 2016-17
Sˇc del UAB Exchange Programme. QuŔ he de fer?

UAB Exchange Programme (Programa Propi) Curs 2017-18

Resultat d'imatges de uab exchange programme

Info   Com funcionen els intercanvis? Informa-te'n aquí!
Consulta els ajuts econòmics actuals que hi ha.

CONVOCATÒRIA PROGRAMA ERASMUS+ ESTUDIS I UAB EXCHANGE PROGRAMME (PROGRAMA PROPI ESTUDIS) CURS 2018/19

La convocatòria d'intercanvis per fer una estada en el marc del programa Erasmus+ Estudis i del programa UAB Exchange Programme (Programa Propi Estudis) durant el proper curs 2018/19 estarà oberta dins els següent termini:

- convocatòria Erasmus+ Estudis, simultània amb la convocatòria UAB Exchange Programme (programa Propi): del 30 d'octubre al 13 de novembre de 2017.

Destinacions UAB Exchange Programme 2018-19

Destinacions 2018-19
Consulteu també el mapa interactiu de destinacions amb informació de totes les universitats.

Com demanar UAB Exchange Programme (P.Propi):

- fer la sol·licitud a http://sia.uab.cat -> Sol·liciuds i consulta d'intercanvi OUT
- portar el/s certificat/s d'idiomes admesos (original i fotocòpia) a l'Oficina d'Intercanvis/Gestió Acadèmica

Tingueu en compte:

- Requisits generals i de facultat de més avall.
- La selecció es farà sobre 12 punts: barem expedient (màx 10) + valoració idioma (màx. 2).
- Cal escollir la durada de l'intercanvi segons cada destinació.
- L'alumnat de dobles graus podrà escollir destinacions de cada estudi, però caldrà considerar les possibles restriccions de la universitat destí.
- L'alumnat d'Estadística Aplicada podrà optar a les places de Matemàtiques i les d'Estadística Aplicada.

Requisits generals:  (veure convocatòria oficial)

- Comproveu que a les univesitats on voleu anar d'intercanvi tenen una oferta prou àmplia per poder fer d'intercanvi un mínim de 15ECTS UAB/semestre. I recordeu que per conservar l'ajut econòmic caldrà superar un mínim de 10ECTS UAB/semestre.
- Estudis de Grau: es poden fer un màxim de 30 crèdits optatius de 4t curs sense equiparació amb assignatures del pla d'estudis. Excepcions: tingueu en compte les restriccions del vostre pla d'estudis (mencions, complements de formació obligatoris, límit nombre ECTS optatius, etc).
- Tot i que la UAB us assigni una plaça, caldrà fer també una sol·licitud d'admissió a la universitat assignada i obtenir-ne l'admissió.
- L'inici de cada semestre de la universitat de destí pot ser diferent de la UAB i que se solapin els períodes de docència/avaluació d'aquí amb els d'allà (ex. universitats que comencen el curs a l'agost o principis de gener).
- Si voleu informació d'alguna universitat en concret i no la trobeu a la Xarxa, podeu venir a l'Oficina d'Intercanvis i procurarem informar-vos.

Requisits de Facultat:

- A data final del període de sol·licitud cal tenir tot el 1r curs superat i un mínim de 60ECTS.
- Nota mínima d'expedient (6 sobre 10 amb convocatòries).
- Coneixement suficient de la llengua de docència de la destinació (consulteu el llistat de destinacions o bé la web de la universitat destí directament).
- Alumnes de Química : cal portar una tutoria signada pel coordinador (Jean Didier Maréchal) a l'Oficina d'Intercanvis fins al 13 de novembre.

_________________________________________________________________________
MOLT IMPORTANT: cal que tingueu el compte de correu webmail d'alumne/a activat i funcionant correctament. És l'únic canal de correu electrònic oficial entre la Facultat i l'alumne/a. Contacteu amb el Centre d'Assistència i Suport per tal de redireccionar els vostres missatges (i consultar-los des d'altres comptes webmail) o per fer-los qualsevol consulta tècnica.
____________________________________________________________________________

Ajuda'ns a millorar les pàgines web d'Intercanvis Ciències.
Envia un correu a intercanvis.ciencies@uab.cat.

darrera actualització 31 gener 2017

Normativa General d'Intercanvis
Tota la informaciˇ sobre el UAB Exchange Programme
 TrÓmits legals per a estrangers

Recomanacions de viatge  Asseguranša complementÓria  Relacions Internacionals UAB

Cursos UAB Idiomes   Vols ser mentor?

Ajuts, Beques i Convocat˛ries.
UAB Cercador

CONTACTA