A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet i Campus Virtual Facebook Twitter
 LA FACULTAT    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Facultat de CiŔncies  Mobilitat i intercanvi  Uab exchange programme (p.propi) mÓster out
 UAB Exchange Programme - MÓster

Programa Propi MÓster

Resultat d'imatges de uab exchange programme

Info   Com funcionen els intercanvis? Informa-te'n aquí!

Trobareu tota la informació d'aquest programa a la web de l'ARI.

Atenció: l'alumnat que cursi màsters de 60ECTS en un sol curs acadèmic només podrà realitzar l'intercanvi durant el segon semestre prèvia autorització explícita de la coordinació del màster, sempre i quan la universitat destí admeti la nominació segons el calendari UAB. Per qualsevol consulta, contacteu amb intercanvis.ciencies@uab.cat.
L'alumnat que cursi màster de 60ECTS en dos cursos acadèmics, haurà de sol·licitar-lo a la convocatòria del primer curs per marxar al segon.

____________________________________________________________________________

MOLT IMPORTANT: cal que tingueu el compte de correu webmail d'alumne/a activat i funcionant correctament. És l'únic canal de correu electrònic oficial entre la Facultat i l'alumne/a. Contacteu amb el Centre d'Assistència i Suport per qualsevol consulta tècnica al respecte.
____________________________________________________________________________

Ajuda'ns a millorar les pàgines web d'Intercanvis Ciències.

Envia un correu a intercanvis.ciencies@uab.cat.

darrera actualització 24 d'octubre de 2016

TrÓmits legals per a estrangers

Recomanacions de viatge  Asseguranša complementÓria  Relacions Internacionals UAB

Cursos UAB Idiomes   Vols ser mentor?

Ajuts, Beques i Convocat˛ries.
UAB Cercador

CONTACTA