A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    UNITATS DOCENTS    ELS ESTUDIS    MOBILITAT I INTERCANVI    INFORMACIË ACAD╚MICA    RECERCA
 Facultat de Medicina  Mobilitat i intercanvi  Programa propi  Un cop a la destinaciˇ i abans de tornar

MEDICINA

El Programa Propi de la UAB facilita als alumnes de grau matriculats a la nostra universitat l'estada acadèmica d'un semestre o d'un curs sencer en una universitat estrangera que no participi en el programa LLP Erasmus.

A continuació podeu trobar el procediment a seguir al llarg de tot el programa d'intercanvi, i preguntes freqüents d'interès.

Per a més informació sobre convocatòries, calendaris, ajuts, etc..podreu trobar més informació a la pàgina web de la UAB.
Convocat˛ria i solĚlicitud
Abans de marxar
 Un cop a la destinaciˇ i abans de tornar
Preguntes freqŘents
Passos a seguir

Procediment A la Destinaciˇ
 Calendari Intercanvis OUT

Calendari Intercanvis IN

Preguntes freqŘents

TrÓmits legals per a estrangers

Recomanacions de viatge  International Welcome Point  Asseguranša complementÓria  Relacions Internacionals UAB

Cursos UAB Idiomes

Ajuts, Beques i Convocat˛ries.
UAB Cercador

CONTACTA