Erasmus+ KA107 Partner Countries

ERASMUS+ KA107
Ajuts per Mobilitat d'Estudiants a Païssos Associat

El Programa Erasmus+ de la Comissió Europea promou la mobilitat de la comunitat universitària i l'acció Erasmus+ KA107 d'aquest programa proveeix fons per a la mobilitat amb països associats (Partner Countries).

Trobareu la informació completa sobre les Convocatòries d'ajuts per Mobilitat d'Estudiants a Països Associats a la part inferior d'aquesta pàgina.

Els ajuts disponibles per a la mobilitat d'estudiants a països associats en el marc de la Convocatòria Erasmus+ KA107 són les següents:

País Universitat de destinació nº ajuts disponibles
(màxim mesos ajut)
Tunísia Université de la Manouba 1
Grau Facultat de Traducció i Interpretació 31/07/2019

Import dels ajuts

D'acord amb el que estableix la Guia del Programa Erasmus+ els estudiants rebran els ajuts corresponents als conceptes següents:
Despeses de manutenció: 650€/mes
- Ajut de viatge: imports segons la calculadora de distàncies de la Comissió Europea: http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/tools/distance_en.htm

Procés de sol·licitud

El estudiants matriculats a la UAB, interessats en sol·licitar una beca Erasmus+ KA107 en aquesta convocatòria, haureu de:
En cas de ser estudiant de Doctorat per completar la sol·licitud, a més a més, haureu d’enviar per correu electrònic a erasmus.KA107@uab.cat fins al 13 de novembre de 2017 la següent documentació:
  • Acord de Mobilitat (Learning Agreement) acceptat per la institució d'origen i la de destinació.

El termini per presentar sol·licituds estarà obert del 30 d'octubre al 13 de novembre de 2017.
La resolució es publicarà en aquesta pàgina web el 13 de desembre de 2017 i es comunicarà per correu electrònic a les persones seleccionades.
En cas de disponibilitat d’ajuts després de la resolució, es publicarà un període de sol·licitud extraordinari.

Per a més informació:

Àrea de Relacions Internacionals
Edifici N - Campus de Bellaterra
08193 Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) - Espanya
Tel +34 93 586 84 99

Dilluns - Divendres de 9:30h a 13:30h
Dijous de 9:30h a 12:00h i de 15:30h a 16:30h
erasmus.KA107@uab.cat

Convocatòria Erasmus+ KA107-2017 d'ajuts per Mobilitat d’Estudiants a Països Associats
Convocatòria Erasmus+ KA107-2016 d'ajuts per Mobilitat d’Estudiants a Països Associats
1a Resolucio Ajuts Mobilitat Estudiants a Països Associats Erasmus+KA107_2016
Learning Agreement Erasmus+ KA107 Students