A A A Contrast +/- Castellano   English
Intranet Campus Virtual
 LA FACULTAT    FUTURS ALUMNES    ESTUDIS    INFORMACIÓ ACADÈMICA    MOBILITAT I INTERCANVI    RECERCA
 Inici  La facultat  Serveis facultat  Serveis del campus de sabadell  Servei d'informàtica distribuïda

Servei d'Informàtica Distribuïda

El Servei d'Informàtica Distribuïda del Campus de Sabadell dóna suport als diferents col·lectius (alumnes, professorat i administració) dels 2 centres (Escola d'Enginyeria i Facultat d'Economia i Empresa). El Campus de Sabadell  disposa de dues Aules Informatitzades on els alumnes poden fer ús lliure dels ordinadors per realitzar les seves pràctiques.

Un professor dels centres amb seu al Campus de Sabadell assumeix la figura de coordinador per al bon funcionament de les aules i de les pràctiques dels laboratoris.

El SID del Campus de Sabadell té també al seu càrrec l'administració dels servidors, així com de tot el que fa referència a les comunicacions de l'edifici.

Com contactar
Què ofereix