Departament de Psicologia Social > La docència de postgrau

La Universitat Autònoma de Barcelona ofereix formació de postgrau a dos nivells::

Els estudis oficials

Al curs 2006-2007 es van posar en marxa els màsters amb caràcter oficial, preu públic i adaptats al nou Espai Europeu d'Ensenyament Superior. L'oferta de la UAB es concreta en una formació avançada que permet una especialització acadèmica o professional, o bé, iniciar una carrera investigadora. Aquests estudis tenen una extensió de 60 crèdits ECTS i hi pot accedir qualsevol persona amb un títol universitari oficial.

Els estudis oficials de postgrau són:

Màster:

• Estudis d'especialització acadèmica, professional o investigadora
  • S'han de cursar 60 crèdits ECTS
  • Durada: 1 any aproximadament

Estudis de doctorat:

• Realització de la tesi doctoral
  • És necessària la superació de 300 crèdits ECTS en les dues etapes anteriors (Grau i Màster).

Els estudis propis

Aquí s'inclouen els Màsters i Diplomatures de Postgrau orientats a crear els professionals que requereixen els sectors econòmics i socials més innovadors. En la docència dels cursos hi participen professors, professionals i institucions de fora de la universitat per tal que els estudis tinguin l'orientació pràctica que el mercat laboral demana.
Moodle Moodle

CONTACTA AMB NOSALTRES